maandag 19 september 2011

Kaartje / Card: Baby Boy

Hallo allemaal,

Dit keer het beloofde jongenskaartje :)
Het is gemaakt met papier van Marianne Design (eline): Old Fashioned Nursery
de blauwe bloem bovenaan komt eveneens uit deze papierreeks en heb ik uitgeknipt en daarna bovenaan gekleefd.
De gebruikte stempels zijn er ook van eline nl eentje uit de baby feest reeks.
Deze heb ik ingekleurd met de copic markers
Afgewerkt met een lintje aan de rechterkant.

* Hi everyone,

This time the promised Baby Boy Card :)
Made with paper from Marianne Design (eline): Old Fashioned Nursery
The blue flower on top is also from this stack, i cut it out of a paper and glued it on top.
The stamps i used are also from eling from the baby party series.
I colored it with the copic markers
And finished it off with a ribbon on the side





Dan even een foto van de binnenzijde.
Hierop een stempel afdrukje van het o zo bekende "slaap kindje slaap" versierd met liquid pearls en een paar bloemetjes.

* Then a picture from the inside
A stamp from the famous lullaby song and decorated with liquid pearls and a few blue flowers.



Bedankt weer voor het kijken!
tot de volgende keer!

* Thanks again for watching
untill next time!

Lieve groetjes
Naomi

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en meteen volger bent geworden!
    Jij maakt ook super mooie dingen zeg!Dit jongenskaartje is super!
    Alweer een Belgische volgster daar ben ik altijd blij mee, Belgiƫ is nl. ons tweede vaderland!
    En natuurlijk ga ik je nu ook volgen!
    Fijn weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay Naomi,

    Wat ziet het er hier gezellig uit.
    Je babykaartje is zo snoezig.
    Ik ga je volgen!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen